Kiadásaim és bevételeim Online Business Assistant-ként



Minden üzleti területnek van adminisztratív része, amit online is el tudsz végezni cégek számára, nem kell hozzá munkavállalónak lenned, és erre a Covid óta egyre nagyobb szükség is van, mert ebben a rohanó világban sokszor az a legnagyobb segítség a cég számára, ha nem kell felvennie senkit, csak kiadhatja az ilyen, adminisztratív jellegű feladatokat project jelleggel freelancer vállalkozónak. Hívhatod Virtuális Asszisztensnek, vagy Üzleti Asszisztensnek is, ugyanazt fedi.



Az alábbiakban egy mentoráltunk tapasztalatait osztjuk meg Veled.


"Mutatom Nektek, hogy milyen bevételeim és kiadásaim vannak így, hogy remote, otthonról dolgozom, freelancerként.


Dolgozhatnék kisbaba mellett napi 2-4 órát, vagy vállalhatnék havi 200 órát is, ha akarnék. Utazhatnék is éppen a világban, vagy kivehetnék egy luxus albérletet Balin, mondjuk ezt havi 130 000 Ft-ért és dolgozhaték onnan, ahol egy ebéd kijön 500 Ft-ból és nem kell aggódnom a D vitamin miatt.


Nem 10 éve csinálom, nincsenek különleges kapcsolataim, nem végeztem PhD-t, nem költöttem el 10 milliót a vállalkozásomra, csak írtam egy pár cégvezetőnek Linkedin-en és akinek szüksége volt rám, adtam nekik egy olyan ajánlatot, hogy mindkettőnknek megérje.


Négy céggel dolgozom és most kezdtem. Így néz ki a cash flow:


Bevétel/hó

4200Ft/óra díjat kérek el általános adminisztratív munkáért, 4800Ft-ot szakmai adminisztratív munkáért, pl. sales vagy marketing. A négy cégnek összesen dolgozom olyan havi 150 órát, ez változó, hogy ki mennyi feladatot ad nekem. Ez a 150 kb kiteszi a munkavállaló munkavégzést, ami napi 8 órával átlagosan havi 160 óra. Tehát versenyeztessük meg.

Munkavállalóként kerestem ezzel nettó 300 000Ft-ot.

Vállalkozóként keresek: nettó 690 000 Ft-ot.


Kiadás/hó

Vállalkozói díj (KATA adó): 50 000 Ft

Kamarai tagság: 416 Ft

Iparűzési adó: 4166Ft

Ennyi.


Tehát marad a zsebemben 635 418 Ft. Ebből bőven kijön, hogy egy trópusi szigeten éljek, de azt hiszem budapesti megélhetéshez is tökéletes, főleg úgy, hogy nem kell ehhez zseninek lenni. Egyszerűen meg kell találni azt az ügyfelet, akinek szüksége van Rád, és mindketten értéket tudtok teremteni a másik számára, ennyi az egész."


 

ÉRDEKESNEK HANGZIK?


Iratkozz fel az értesítési listánkra, és küldünk Neked ajánlatot, amikor hazai vagy nemzetközi vállalat megkeres minket újabb ilyen lehetőséggel!

*nem vagy még vállalkozó? Nem probléma, akkor is feliratkozhatsz a listára, és mikor kapsz egy lehetőséget, segítünk Neked, hogyan válhatsz egyéni vállalkozóvá!

 


Létezik egy történet egy régi óráról, amit megtalál a poros pincében a fiú. Úgy tippeli, olyan 1000 dollárt elkérhetne érte. Meghirdeti az interneten, senki nem jelentkezik. Elviszi egy ékszerészhez, de az kineveti. Több helyen próbálkozik, de mindenhol az elutasítást kapja. Már majdnem feladja, amikor betéved egy régiség felvásárlóhoz, aki helyben 10 000 dollárt ad neki az óráért.


A történet jó példa arra, hogy a kínálatnak a megfelelő keresletet kell megtalálnia. Esetedben ez azt jelenti, hogy azokat kell megkeresned az ajánlatoddal, akiknek igazán szükségük lehet Rád, és meg is tudják fizetni az értéket, amit szolgáltatsz nekik.


Kezdetben ez egy viszonylag nagy időbefektetés, mert sok potenciális ügyfelet kell megkeresned, hogy megtaláld az első 1-2 ügyfeled, azonban később, ha jól dolgozol, akkor annyian fognak Téged másnak is ajánlani, hogy már ki tudod szervezni a munkát másnak.


Kipróbálnád magad Online Business Assistantként?

Erre a 3 dologra lesz szükséged, hogy munka mellett ilyen virtuális szolgáltatást végezhess.