Bele se kezdj olyan vállalkozásba, amit nem szívből csinálsz

Azért nem ér semmit egy olyan vállalkozás, amit úgy hozol létre, hogy "ez divatos", mert nem értesz hozzá, így hiányzik belőle a szenvedély.

Működtethetsz egy vállalkozást úgy, hogy az ellent mond minden vállalkozói szabálynak, ha szenvedéllyel csinálod, azt az emberek megérzik és szeretni fogják. Ezért mondja mindenki azt, hogy csináld azt, amit szeretsz.


Tinikoromban volt egy kedvenc idézetem, így szól: " In dance, there are no rules. If you feel the rythm you can't go wrong" - A táncban nincsenek szabályok. Ha érzed a ritmust, nem csinálhatod rosszul.


Nem érzed a szenvedélyt semmi iránt? Tudom miről beszélsz.. Hasonló a történetem...

Lexikális tudást tanulni nemmit nem ér. Ráadásul a világunk folyton változik, ezzel változnak a szabályok is. Ami soha nem változik, az az emberi psziché. A legtöbb esetben teljesen kiszámítható módon működik, és pontosan erre épül a marketing. Pszichológiára.


Egy példával szemléltetem. Top-Shop műsor. Ez az a műsor a TV-ben, ami évtizedek óta fennáll és működik, pedig a legtöbb embernek az agyára megy és pontosan tudja, hogy milyen eszközöket használnak fel benne azért, hogy vásárolj. Mégis, ha nem kapcsolod el a műsort, nagy esély van rá, hogy belefutsz a csapdába. Ha vásárolni nem is fogsz, de az agyadban azok a kémiai reakciók, amiket az eladók várnak, létre fognak jönni.

Nagyon egyszerű evolúciós okai vannak ennek. A vadászó-gyűjtögető életünkben élet-halál kérdése volt a gyorsaságunk. Aki előbb csapott le az ételre és fogyasztotta el, az biztosította magának az életbenmaradást. Aki tartalékolni is tudott, az még több időre biztosította a jólétét.

Így egészen egyszerűen, ha egy ajánlat lejárásához határidőt párosítasz vagy a következő szavak valamelyikét használod: utolsó, limitált, fogy, gyorsan, az agyadban természetes módon be fog kapcsolni a vészgomb, miszerint azonnal cselekedned kell, különben elveszítesz valamit.


Ilyen és ehhez hasonló "trükkökre" alapul a marketing. A marketing valóban agymosás, a vevő döntését a neked kedvező irányba befolyásolod. Egyetemen a marketing docensemtől azonban egy nagyon fontos dolgot örökre megjegyeztem:

" A jó marketing nem hazugság, csak az igazság jól elmondva."

Ehhez a hozzáálláshoz pedig a gyakorlatból tanulásom során, lassan egy évtized alatt, azt tanultam meg leginkább, hogy minden emberben van valami értékes dolog, a legtöbben csak nem veszik észre azt, mert önmaguknak túl evidens.


Amikor megtalálod ezt az értékes dolgot, valamit, amihez értesz, amit igazán szeretsz csinálni, akkor így vagy úgy, de megélhetést tudsz belőle formálni, hiszen mindig akad a világban olyan ember, aki hozzád hasonlóan gondolkodik és a tudásoddal tovább tudod adni az értéked másnak.

Amikor a kapcsolódásból mindkét fél profitál, akkor jön létre egy olyan, valóban hasznos vállalkozás, ami a jövőben magától épülni fog, a tudatos fejlesztésére viszonylag kevés energiát szükséges szánni.


Ha van már ötleted, milyen vállalkozást indítanál szívesen, esetleg már bele is fogtál egybe, kérd el tőlem az általam legjövedelmezőbbnek ítélt vállalkozásötleteket 2021-ben, melyet kifejezetten a koronavírus okozta változásokra alapoztam. Ha a tied, vagy hasonló ötlet köztük van, akkor egészen biztos lehetsz benne, hogy ez a Te utad és itt az idő, hogy megtedd az első lépést és elindulj rajta.


A közösségünk minden tagjának küldjük minden évben a 12 legprofitábilisabb vállalkozásötletet. Csatlakozz a közösségünkhöz!




Rólam


Szia, Zóni Zsuzsanna vagyok. 2016-ban kezdtem el az első online vállalkozásomat, majd 4 év alatt, autodidakta módon tanultam meg az üzleti élet és vállalkozói lét alapjait. Több kategóriában építettem fel sikeres online vállalkozásokat és rengeteget tanultam könyvekből, tréningekből, valamint gyakorlati tapasztalásokból Ausztráliában és Magyarországon egyaránt.


A Business Rise programot azért hoztam létre, mert azt látom, hogy sok magyar vállalkozójelölt, akiben ott rejlik a lehetőség, nem kap megfelelő minőségű információt és iránymutatást ahhoz, hogy a kezébe vehesse élete irányítását. Így volt ez velem is. Nekem 4 évbe telt megtanulni mindazt, amit ma tudok. ​


A Business Rise-zal a célom, hogy te kevesebb hibát kövess el, mint én a kezdetekben és neked ne teljen 4 évbe kibogarászni az információtengerből a szükséges információkat. Én megtanultam és elhoztam neked a lényeget.



Business Rise
Hogyan tudunk segíteni?
  • Instagram
  • Facebook

hello@businessrise.hu

Adatvédelem | Szerződési Feltételek


© 2020 Business Rise. Minden jog fenntartva.